Butlletí InfoCP

InfoCP

Cada trimestre la Comissió Permanent de la IEE publica el butlletí InfoCP. Principalment, conté les actualitats de cada presbiteri, a més de les novetats a nivell de la IEE. Igualment, també hi figuren  meditacions i articles així com el calendari de les activitats previstes. Així doncs, aquest butlletí InfoCP que us presentem, us manté al dia de tot el que fem a nivell de la IEE. La Comissió Permanent de la Iglesia Evangélica Española (IEE) és el cos directiu de l’Església. Aquesta és nomenada pel Sínode per un període de 4 anys. D’altra banda, la Iglesia Evangélica Española està dividida territorialment en presbiteris. En resum, s’anomena presbiteri al conjunt de dues o més esglésies locals agrupades per a una millor eficàcia i col·laboració en el seu ministeri per raons de proximitat geogràfica, cultural o lingüística. Finalment, la IEE està dividida en l’actualitat en set presbiteris.

En conclusió, us fem tot seguit la relació dels butlletins InfoCP publicats per la Comissió Permanent:

Calendari: Activitats

Calendari EPBC